cant please everyone





Igår var det studiedag i skolan vilket behövdes, även fast vi haft en veckas lov! Sara ringde och väckte mig halv tio och fråga om jag ville komma till henne och käka lunch, självklart tackade jag ja! Men innan pluggade lite mer än en timme. Kändes skönt att få gjort det innan tolv haha! Vi laga pasta med tomatsås, fetost och avokado, the usualllllll. Drog mig hem vid tre och fortsatte plugga och sen var det fotbollsträning! Det var kul att köra igpng med bollen nu istället för fys kan jag säga.

Idag därimot var det skola, började nio och slutade tjugo i fyra, ganska segt. Men fick reda på mitt spanska prov, och fick MVG wiii!!! 52 av 53 points bitches. However, var grymt trött när jag kom hem så tog en powernap och väktes sedan av att det var vegetarisk lasagne <33333333 Wooppppa kul inlägg men nu ska jag strax lägga mig och läsa lite, måste bli klar med boken snart ju. NO prov imorn också, har hört att det var ganska easy.
tjatja!!! /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0