charles bass <3 sofia bass



tjabbaa. Spelade match igår, vann med 3-2. Gick bra för mig/oss så är nöjd! Efter det pluggade jag lite och sen drgo jag hem till Hanna och åt där. Vid åtta tog vi bussen hem till george där massor va. Vi 96or fick undervåningen, vi var de enda som verkligen släckte ner alla ljus... fuck alla som kör med persienner neddragna. Sen åkte vi hem till Hanna igen och jag sov även där. Blev väckt halv åtta för att fira hennes lillebror sju år! Gratttiss mackan!!! Drog hem vid 1 och har pluggat och sett på gossipgirl sen dess typ, saknat att se min älskling på skärmen ett tag nu. Snart blir det kyckling med curry och ris och ikväll kommer kankse Johanna hit, vi är sugna på att se The last song och äta b&j, nice! Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0