should I drink another drink?


Nytt örhänge från Zara, 99kr!

Today efter skolan åkte jag och mamma till Aller förlag (Där eller, cafe, se&hör osv sitter) och dom fick signa papperna! Det känns skitskönt att få det gjort och det kommer bli jävligt kul. Hon som ska ta hand om mig är jätte trevlig och rolig så det ska bli jättekul! Efter det så gick vi lite i Sture gallerian och jag kom hem med en blus, en knallrosa tröjja och örhängerna. Åkte sedan hem och köpte sushi och sen till mammas gamla blomsteraffär för att dem också skulle fylla u pappren, det ska också blir skitkul! Jättefin butik och hoppas på lite jobb där sen.

Nu är jag jättetrött och ska lägga mig och läsa solo, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0