Torsdag


<3

Alohaaaa! Sitter här o pluggar, standard. Jag sitter här, vid mitt skrivbord, minst 5 timmar varje vardag o pluggar. På helger sitter jag här minst 8 timmar och facebookar. (helt galet....skäms). Mina grannar som ser rakt in i mitt rum måste ju tro att jag inte har ett liv, true? Typ. :( Men men, snart är det dags för träning och jag är fett taggad faktiskt. Är förövrigt väldigt glad över att jag har fått tillbaka fotbollssuget igen, så jag kommer nog fortsätta ett tag till! Wiiieeee, vet inte vad jag skulle göra utan fotbollen? Vad skulle jag ha för liv då? /H

Update: Hahahah gillar att sträcket täcker 8 så det ser ut som 0, nu slipper jag skämmas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0