tessigirl is back!

hahah , vad rolig jag är som bloggar på hannas o sofias blogg utan att dom ens vet ! vilken busig tjej jag är!!! Eftersom jag förra gången skrev (jättemycket) om sofia o hanna tänkte jag skriva lite saker som ni inte visste om mig istället!
- jag har alltid jätteågt ljud i hörlurarna när jag lyssnar på musik .
- jag är jätte stressad för att bli vuxen senare i livet! Jag vill verkligen vara "barn" hela mitt liv....
-jag "brinner" inte för någonting . Förutom shopping, kläder och sånt. Men vilken tonårs tjej gör inte det ?!
-jag har väldigt svårt för att bli arg.
-jag tar mig själv väldigt oseriöst .
-jag är van vid att göra bort mig ! HAHA
-jag är typ kär i megan fox ! hon är så jävla snygg!!!!!!!
-jag är klumpig!fast det börjar bli bättre nu ! WIEEE
-jag vill ha fräknar a la sofia!!! DET är så snyggt!
någon gång i livet vill jag bli ginger , en av det snyggaste sakerna är att vara riktigt brun och ginger tycker jag ! riktigt snyggt!
titta bara på Rebcca Simonsson på den här bilden!
Nu har jag skrivit jätte mycket om mig !!! så  jag signar ut ! xoxo tessigirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0