tessigirl här !

söta( host)  jag just nu
hej alla bloggläsare ! Det är så att jag ( tessigirl ) har fått äran att gästblogga ! eller .... ja .... jag frågade hanna om jag kunde få gästblogga eftersom jag inte har något bättre för mig  ( observera att det är lördagskväll)....Men iaf!
Jag tänkte berätta lite saker om dom 2 snyggingarna  som ni inte redan vet !
först och främs måste jag börja med att säga att hanna och sofia är som syskon !
Dom är verkligen piff och puff! Dom är väldigt lika men samtidit  väldigt olika !  .... WHO CARES tänker ni säkert nu så jag börjar med listan istället!
- sofia en en riktig skrattmaja ,och varje gång hon skrattar så "fladdrar " hennes näsa .
-hanna har sett ett spöke .råcoolt enligt mig.
-sofia (och jag) älskar inredning!
- hanna har världens gosigaste kinder! ÄLSKAR DOM <33333333 det visste ni redan men jag var tvungen att sägan det igen . dom är helt underbara <3333
vadfan .. jag kommer inte på något mer .... känner vel dom inte så himla bra som jag tror att jag gör . too bad . Nu ska jag gå och titta på rosa pantern ( min älsklingsfilm )
XOXO / tessigirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0