Rubrik osvosv



AAAALoha. Sitter här i min thailändska pyjamas aka strandklänning och lyssnar på musik, dricker cola, chillar...you name it. Idag var det en vanlig fredag osvosvosv, drog till stan med Melinda efter skolan och shoppade lite! Gick in på nya topshop butiken och OMG........asså kan ni fatta att jag har presentkort där, men köper ändå inget!??!?! JAG VÅGAR INTE!!! Mitt inre tror typ att det är mitt livs val att köpa ett plagg därifrån..är så rädd att jag ska ånga mig och hitta något snyggare. Tänker vänta tills något plagg känns RIKTIGT rätt. Heh. Men kom hem med två, söta toppar nu till den fina våren och ett schnyggt halsband. Kan visa er imorgon! Stötte också på Tim-Joel från Ung&bortskämd, jävlar vad het....mjaou.

Ikväll har jag och några flickor vart och hälsat på Saras nya soffa! Hennes rum är nämligen lika stor som en lägenhet så en fet soffa på det är perfa. Imorgon har jag match, men innan OCH efter måste jag plugga....ni vet. Kvällen är lite smått planerad men vi får se hur det blir med det! Pusssss /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0