Plugga or die


Har inga bilder att lägga upp så Sara blir offret..

Sitter just nu i soffan och pluggar lite, duktigt av mig. Igår kväll, ganska sent, kom Melinda hit och joinade lilla mig. Sen var vi uppe till typ halv fyra, fan vad bra......not. Skulle gått upp halv tio idag eftersom vi båda behöver plugga, men det gick ju inte så bra direkt...halv tolv sprang vi upp ur sängen sen kasta jag ut henne, haha. Nu ska jag plugga vidare, sen ikväll är det träning. Imorgon är det skola. Ett prov och en redovisning den här veckan. Kan faktiskt inte förstå att nästa lov som kommer drar laget till Turkiet, andra utomlandsresan i hela mitt liv...............offer. Men faaaan vad nice...ska plugga stenhårt den fram till påsklovet nu. Tänker inte göra som jag har gjort hittils det här året, blir bara jobbigt längre fram. Så nu jävlar ska jag plugga, heidå. /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0