Ons


Awww

Nu får jag fan inte åka till stan något mer.....var där idag igen. Har vart där varje dag på lovet liksom, haha. Mongo jag är. Skulle egentligen stannat hemma, men sen så frågade Johanna om jag ville henka och det gick liksom inte att säga nej...haha. Kom hem med en kofta i alla fall, något jag veeeeerkligen behövde!

Kom faktiskt och tänka på en sak, trots att det är lov så är jag fortfarande sjukt "skol-stressad". Har en massa att göra till första veckan efter lovet, så jävla taskigt. När man väl har lov, kan man inte få slappna av lite då och vara läx/prov fri? Tror jag ska vara hemma imorgon och plugga faktiskt, trååååååååkigt. Nu blir det weeds här i min ensamhet, xoxo /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0