Oj vilken underbar dag :)

Asså det enda jag gör är att plugga, helt jävla galet!!!!!! Har inget liv, bara pluggar o pluggar o pluggar o pluggar o pluggar. VAD ÄR DET HÄR???????????? JAG MISSAR HELA MIN BARNDOM TYP??????+ :'( När jag kommer sitta där och prata med mina barnbarn kommer jag inte ha något att berätta, FÖR HELA MITT LIV HAR GÅTT UT PÅ ATT PLUGGA! Har ca 50 uppstatser, 34 prov och 26 läxor att göra på tre veckor. OCH ALLA NI SOM SÄGER: ÖÖHHHH jaaa vänta till nian och gymnasiet OSVOSV, till er; HÅLL KÄFTEN FÖRFAN, JAG ÄR INTE EFTERBLIVEN!!!!!!!!! Nu ska jag..........gissa? GISSA?????????????????????? Umgås med mina vänner? NOT!!!!!!! hejdå /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0