lördag



Sitter i min säng och är jättetrött! Kom hem för ett tag sen från Cafe 60 med tess, sara, jojo, erika o siri. Har tidig match imorn så kom hem tidigt. När vi åkte hem så hände en jätte kul sak också!! har inte skrattat så myclet på länge!! Först skrev pappa ett sms: eric vann!   Sen efteråt skicka han ett röstmedelande när han sjöng "I'm so popular, im so popular, oooohhhh uhhh ohhhh! Kom hem nu gosimajja!!" HAAHHAHAHAAH assså hahahahaha fyfan vad vi skratta!!!! Så jävla klockers! Love him <33

Welllii...Idag gick jag upp strax innan nio för att gå ut och springa med mammsen, jätteskön start på dagen i det fina vädret! Körde mycket intervaller, jätte jobbigt. Sträckte mig också...så får se om jag kan spela imorgon men ska iaf vara där! Är taggad så vill helst spela. Sen åkte jag och hanna in till globen osv osv osv..hon har ju berättat så hehe. Ska läsa lite ut min jättebraiga bok nu! Pussssss / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0