day one - en bild på dig själv och 15 fakta



1, Jag har fräknar ::::::::
2, jag älskar att damsuga! Tycker det är jättekul och ställer gärna upp när någon frågar haha.
3, Jag har spelat fotboll sen jag gick i trean, its lovely<333
4, Avokado med salt (helst skagenröra) är det bästa som finns!!! Ska nog ta en nu hiiiiih.
5, Jag är ett fan av demi lovato haha. Tycker hon är asball!! en förebild hahahahahahahaa, hon var det iaf när jag var lite yngre (mindre en ett år sen lol) men jag diggar henne! Hon kan sjunga, hon har bra stil, hon kan skådespela, hon har en antimobbing sida osv osv. demi <33
6, jag är obsessed vid kändisar!!!! Skulle vilja vara en och förut kunde jag vad jätte många hette i mellan namn, var deras syskon hette, deras päron osv osv, ganska stört var det ett tag hehe.
7, I love my family, vi har en väldigt bra sammanhållning och kan prata om allt! Vi är väldigt roligare också, alltid skratt attacker vid middagsbordet haha! Love you guys<3
8, jag är bra på att smöra i plugget!
9, jag är vice ordförande i elevrådet, ganska tufft.
10, När jag var mindre trodde jag 50 cent och Britney Spears var svenskar, när någon sa att britney heter britney sa jag alltid att hon hette Britta för dom hade typ gjort om namnet på engelska. hahaha och 50 cent, 50 öre då.
11, förra året var jag inne i en period där mitt liv kretsade runt Robert Pattinson och twilight, har läst alla böcker på svenska och engelska och kunde allt om robert! Pratade om honom varje dag och tänkte jätte mycket på honom, såg interjuver på youtube. Vi delade allt med varandra.
12, Jag åker skidor ca tre gånger om året, har en lägenhet i åre som vi åker till på vintern väldigt ofta.
13, Jag älskar mat! Skulle aldrig klara av att banta, mat är verkligen bäst!
14, Som vissa vet så älskar jag gossip girl, skulle inte banga på att vara blair en dag, hon har chuck<333333 Eller serena med alla hennes kläder åååhååhhh! som ni hör så är jag ganska besatt med kändisar.
15, jag kallas för soffipropp, fialotta, soffan(hatar det haha), Maja (av pappa), sofi, sof, fiffi, fiffe, soffe, soffy, sonny, steffe, stoffe, pelle, kajsa, bert, ulla, gökull osv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0