Loerday







Hejsan mina vänner! Idag har jag haft match som Sofii redan har snackat om, konditionsmässigt gick det ganska bra för mig! Orkade mer än vanligt.....så mitt andingsproblem kanske börjar lägga sig...? Hoppas! I alla fall, efter duschade jag och sedan drog jag till Sofia en snabbis. Har haft migrän i 33 timmar nu, ganska jobbigt...? Har aldrig haft så länge förut, riktigt jobbigt. Blir lite ledsen i ögat...:( Tror det beror på stressen i skolan faktiskt, fick migrän igår på SO provet för man hade så sjukt lite tid på sig = stressad, mådde illa osvosv och har mått så tills idag. Men prövade att massera tinningen (???) med en massageolja, sjukt sköööönt! Imorgon blir det plugg och sola.....puzzz /H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart solar du? :)

2011-03-20 @ 16:55:31
Postat av: Hanna

Brukar bli solexpress vid fridhemsplan!

2011-03-20 @ 21:08:12
URL: http://dosguapas.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller nu......Valhallavägen 135 vid karlaplan..........annars hantverkargatan dårå!!! LOL

2011-03-21 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0