Lista var längesen!

Vad heter du: Hanna Johansson
Smeknamn: Har inget..
Ålder: 14 år
Vad gör du: Väntar på Melinda
Naturlig hårfärg: Väldigt blond
Nuvarande hårfärg: ...Väldigt blond? Haha
Bästa egenskaper: Ärlig, "antimobbing-hanna" (haha), eh...jag vet inget mer...hahahhahaha
Sämsta egenskaper: För ofta negativ, använder ordet "hatar" för mycket och ofta...
Ögonfärg: Grön
Längd: ca 170
Vikt: typ 50 mer eller mindre
Vad längtar du till: Eastbourne, Turkiet, sommaren...studenten...gymnasiet...haha
Vad händer i helgen: Inget jävla ting. PLugga?
Senaste hånglet: -
Hände nåt mer: Ohjaaaaaaa!!!!!!!!!!!1
Vad har du på dig: Jeans, linne och kofta
Favoritdrink: Den är okänd
Vad blir du glad av: Shoppa, mina vänner, snygga killar, kolla på gamla bilder...ehh...aa...
Vad blir du ledsen av: För snygga killar som man vet att man aldrig kan få......lol.....
Vad ska du göra idag: Mysa med Melinda 
Favoritsnabbmatställe: Max!
Vilken låt lyssnar du på nu: Commander - Kelly Rowland. HIhih den är fortfarande bra...minnen...
Vad dansar du till: Det mesta?
Vem saknar du: Sofia!!!!
Bästa Hang-outet: Tjeejernaaaaaaa
Nått någon inte vet om dig: Jag har ett komplex som jag ALDRIG har sagt till någon, det är så stort komplex att jag inte vill att någon ska veta...typ...
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Lov blir ALLTID misslyckade....förutom sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0