konkelbär <333


fyra min sen
Tjaaatjaaa!! Tänkte uppdatera lite from Switserland!!!!!!! Det är naajs här, sol hela dagen och backarna är awesome. Igår åkte vi offpist hela dan, helt orört och puder. Slutade dagen med afterski och sedan ett varmt bad och musik på hotellet. Bror.
Idag var det frukost runt åtta och ut i backen halv tio typ. Väldigt bra snö idag igen och jättemycket sol. Jag och boyzen körde offpist hela tiden och hitta lite sköna hopp. Trillade x antal gånger, så soft. Sen vid fyra typ åkte vi och pappzen en offpist slinga ner till andra sidan berget typ, där en buss gick var tredje timme till staden. Självklart missa vi den med två min, så ovärt! Men vi satte oss på en restaurang afterskiade lite. Fett värt.

Nu är jag väldigt trött och ska snart upp och se på film, sen läsa lite. Sitter i lobbyn förövrigt och skypar med tess! <3 Vi hörs latero, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0