HEJ

Har inga bilder...............

ALohaaaa! Idag vaknade jag tidigt, halv tio!!! Jag gick o la mig redan vid tolv, riktigt duktigt av mig! Sen så duschade jag osvosvosv, missade bussen för jag är dum (lol), mami skjutsade mig o Sofi till globen och sen fick vi kolla på genrepet faktiskt, på parkett platserna! Helt gratis liksom, inte alla som får det va? När det var slut gick vi till vår boss och hämtade tidningar som vi skulle stå o dela ut, var klar efter knappt en timme typ sen drog vi hem! Måste bara tillägga att när jag och Sofia står (snåla som vi är) och slåss om gratis "vitaminvatten", så får Sofia men inte jag...:( Men jag fortsätter att kämpa, krigare som jag är, men så knackar det på ryggen så står det en kille där som vill ge sin till mig, awwww! Dom killarna som hade spanat in oss liksom, mjaouuu! Haha nejmen sånt gör en lite smått glad måste jag säga!

Ikväll ska alla till 60, men jag pallar faktiskt inte följa med...är inte sugen på att dra någonstanns. :( Ska jag vara ärlig så känner jag för att plugga, helt galet. /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0