grammy




har fått virus på datan så har inte tillgång till den, får inte låna min fars för han tror jag kommer fixa virus på hans också..men är på min brors nu! Igår var det en jätte mysig dag! Jag, tess, siri och johanna åkte in till slussen och gick till götgatan. Vi fikade på fåtöljen och åt den godaste kladdkakan jag ätit! Vi satt och prata om alllt. Man märker att vi har känt varanda länge, älskar er! Efter att ha suttit där ett bra tag gick Johanna hem för, men jag, tess och siri drog till monki. Provade nästan alla deras kläder och var där skit länge! Catwalk inför alla (nästan) och hade askul. tess och jag var också på second hand och hittade två tröjor! Visar allt när mion dator funkar. åkte hem runt sex och när jag kom hem hade pappat dukat upp skaldjur osv osv. Så gott var det. På kvällen drog jag hem till Sara och tog fula bilder och spela in fula filmer och såg även på Flyga drake. Med andra ord så var det en jättahärlig dag! Älskar alla mina vänner.

Annars då? idag har jag spela tränings match mot Skå, 1-1. Sedan dess har jag bara varit hemma, Hanna kommer hit vilken sekund som helst, då ska vi ut på promenad och köpa något gott. Ikväll får vi även gäster! Ciaaaaooo/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0