Fredag



Ojjjj vad sliten man är nu, helt sluuuuut! Otroligt ful bild men vill bara visa upp mina snygga örhängen som jag fick av Carro, som hon köpte i Thailand! Bruden vet vad jag vill ha, skit snygga! Äkta också, lika bra att slänga in det, hehe.

Ikväll kom farmor hit på middag, hon har vart i Thailand (alla plågar mig med Thailand...) i 2 hela månader. Så vi hade lite att snacka om! Pratade faktiskt en del om fester också..haha. Men det var mys! Ikväll så ska jag vara hemma och ta det lugnt, sova ut....har ju sovit sjukt dåligt den här veckan. Imorgon ska jag och Sofia små jobba lite i globen på melodifestivalens genrep. Skulle kunna göra vad som helst denna helg, bara det håller mig ifrån shopping. Får icke shoppa denna helg, men nästa så!!! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0