day 4: Mina mål/drömmar

Till en början vill jag gå ut nian med bra betyg så jag kan komma in på de gymnasium jag vill och sedan få en bra utbildning. Jag vill helst jobba med något kreativt och socialt. Inom media! Antingen TV eller någon tidning. Får se om jag vill det när jag blir äldre bara haha. Jag vill ha en man och två barn, ha bra med stålar osv. Vet inte om jag vill bo kvar i stockholm, det lutar åt New York! Men då måste man skaffa ett toppen jobb om man villb o mitt i Manhattan. Men framförallt vill jag vara lycklig!!! hiih. Skulle inte banga om jag blev känd för något hehe. Skådespelerska verkar sjukt kul, men det är svårt att komma dit! Jaja, ni lite! puss /sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0