Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Den här frågan är ju en väldigt intressant fråga! Jag faller inte för just en typ, utan i så fall olika typer...

1. Killar med tofs!!!!! Mycket, mycket hett enligt mig.
2. Killar med stil. Det är ju nästan det viktigaste av allt, killar med snygga kläder....så viktigt!
3. Killar som inte ser för snälla ut...och inte är snälla. Haha, jag vill ha en elak pojkvän!! Nej okej inte riktigt, men jag vill INTE ha en kille som typ ger en komplimanger hela tiden och är superromantisk, ser "snäll" ut (ni fattar????). Badboys...hehehehe...<3
4. Killar med skön humor och gillar att bjuda på sig själva! Killar som bjuder mycket på sig själv, hahaha asså det är underbart.....älskar det!
5. Sportiga killar...har väldigt, väldigt svårt att falla för osportliga killar tyvärr..
6. Haha det här kan ju låta ganska töntigt, men jag skulle ALDRIG någonsin kunna vara tillsammans med en kille som skriver :P gubbar. HAHAHHA asså...nej!! Det skulle bara inte funka. Inte XD, ^^ för den delen heller....sorry guys <3
7. Det känns lite sådär att säga det....det gör det...ganska illa...men...jag faller för killar....som.....röker.......förlåt...världen...


Långt hår, ser inte så snäll ut, allmänt snygg - mvg+ <3333


Brolle och hans snygga tatueringar faller jag dessutom för....!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0