Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Har inga riktiga mål för framtiden, typ jobb och så..men har några kortsiktiga. Självklart att gå ut nian med poäng som jag känner mig nöjd med och komma in på ett bra gymnasium, men annars...

- Sluta hålla på med mobilen på lektionen. Hahaha......
- Höja mitt betyg i NO till sommaren.....
- Försöka på över g uppgifter på ett matteprov. Tro mig, det är stort!!
- Bli mindre beronde av datorn...
- Sluta slösa pengar på chips/pizza/läsk/godis/krussiduller/you name it/
- Ha ett jävligt bra sommarlov, speciellt i England, så jävla taggad!!!!!
- Gå ut nian med VG i matte...........O-M-F-G. Tror dock inte det kommer hända men vafan..det är en dröm.

Allt handlar ju mest om skolan, men det är ju det som gäller vet ni!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0