Chacha bloggen




Här sitter jag med SO boken framför mig. Är faktiskt jävligt taggad till provet, känns som jag har koll på läget liksom. Kom precis hem från utvecklingssamtal, gick mycket bättre än förväntat....är sugen på att plugga nu faktiskt. Har fått massa tips och sånt vad jag ska utveckla osv! Känns också skönt att veta varför jag fick kommentaren "Tänk på att saker du säger kan låta nedvärderande". Blev faktiskt lite ledsen då, är jag så elak? :( Men tydligen var det när jag blir arg på killarna, när dom är irreterande/jobbiga/störande/omogna så kan jag säga lite elaka saker tydligen. Låter inte helt orimligt, hehehe. Men somsagt, det gick väldigt bra!

Tror inte jag ska träna ikväll, har lite andra läxor som måste göras....så goodbye min käraste dator /H

JUSTE! Igår var jag och Sara ute på prao äventyr, vi gick till MINST 10 olika caféer och butiker, fick inte ett enda ja....så nu är det jävligt bråttom, annars hamnar jag hos pappa. Hjälp!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0