BAD

Tjollahoppppp. Tänkte bara säga typ hej för jag måste plugga gärnet ikväll, så lika bra att säga ett par ord. Har typ sovit 11 timmar på 2 days nu, är supertrött hela tiden...:( Har gått och lagt mig, vart skit trött men inte somnat på minst tre timmar båda gångerna, vet inte varför! Varje gång jag går och lägger mig får jag typ panik över skolan och känner mig superstressad..kanske är det?

Sen fick vi våra omdömen idag vilket försörde hela min dag typ. Var galet nära på att börja grina...haha. Men jag vet att jag har gjort jättedåligt ifrån mig den här terminen, en lärare hade skrivit att jag har sett så trött och ledsen ut än vanligt. Vilket stämmer ju ganska bra. En sak som är ganska sjuk är att jag ALLTID har fått "komplimanger" för att jag tar hand om mina läxor och allt så himla bra, nu var det raka motsatsen...så ska bojkotta datorn nu..haha. Well jag har inga IG i alla fall, det är ju bra det...men kommer typ döda mig själv hela den här terminen, så vi ses till sommarlovet people! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0