15 fakta



1. Jag är jävligt rädd för det mesta, som jag har sagt 10300 gånger
2. Jag är väldigt ärlig av mig, gillar inte att ljuga...blir bara fel till slut liksom.
3. Jag måste ändå säga att jag är jävligt bra på att ljuga....hahahaha.
4. Jag HATAR att prata inför klassen, även fast jag inte bryr mig om vad klassen "skulle tycka om mig" eller något sånt. Jag bara blir så sjukt jävla nervös inför något som jag inte har någonaning om vad?
5. Fast däremot var jag nog raka motsatsen när jag var liten, eftersom jag sjöng själv inför hela jävla skolan på en scen. Öh?????
6. Jag får lätt en "snabb crush" på killar, ask my friends haha. Nej men har jag sett en sjukt snygg kille så pratar jag om honom några dagar, sen är det över...haha.
7. Jag HATAR (HAAAAATAR) när någon säger: Asså gud, kolla mina lår??? Mina armar? Asså gud min mage...så jävla fet". Jag får ärligt panik, det är det TÖNTIGASTE jag vet...
8. När my friends ska sova hos mig händer det att dom säger "Jag sover bara hos dig om du LOVAR att inte vara så jävla sur på morgonen". Ohhyes, jag är inte glad då...
9. Jag är sjukt, jävla, galet, fantastiskt, omöjligt, konstigt beroende av facebook. Gillar det inte :(
10. Jag har, som jag tror dom flesta vet, migrän. Så fort jag säger till mina vänner att jag tror jag börjar få migrän, säger dom: NEEEEEEEJ asså ohhhhhh vafan *klagaklagaklaga* hanna ät!!!! Drick!!!!!! Har du med dig dina tabletter?!?! Men ÅHHH vafan!!!! Amen titta, jag har en alvedon här!!!". Haha, dom hatar det nog lika mycket som jag...
11. När jag var liten, var jag jävligt elak mot alla....en riktig mobbare/utrfrysare. Men idag är jag mer eller mindre kompisar med dom jag var taskig mot, det är ju bra...bla Melinda. Haha... usch :( Ångrar det idag, tror mig <3
12. IDAG är jag raka motsatsen. Okej...det där var inte sant, kan vara ganska elak ibland faktiskt...fast hahaha. Men jag är verkligen emot mobbning, får ont i hjärtat t.ex när jag ser killar i 7an sitta ensam vid ett bord i matsalen. Har till och med drömt om en kille, som alltid är ensam. Drömde att jag pratade med honom, söt jag är. Är dock inte med i friends, men har hört att folk tycker jag borde..haha. Förra veckan i skolan så "skrek" jag på en kille som gjorde en elak sak mot en ensam kille...fan vad skönt det var, fan vad rädd den skitungen blev hahaha.
13. Jag tror på gud, fast jag kan inte påstå att jag är kristen eller något...men jag tror ändå att han har funnits (eller ska man säga finns? funnits?).
14. Jag ogillar STARKT för romantiska killar. Asså det är ett BIG NO! Ett citat sagt av mig för ett tag sen; Han ska helst bry sig så lite som möjligt om mig. Haha, okej där överdriver jag, men jag vill inte ha en kille som typ säger massa puttinuttiga saker hela jävla tiden...nää...usch. OCH om man typ snackar med en kille och skriver "sötnos, snygging" osv, det gillar inte jag...någon gång går bra, men inte typ varannan mening haha.
15. Väldigt många (George och Adessa är starka exempel) älskar mina kinder, dom tar på dom 24/7 känns det som. Ytterst jobbigt men jag tar det som en komplimang...


Kommentarer
Postat av: Adessa

MAN KAN INTE ÄLSKA DOM!!!! Mina älsklingar<3333

2011-03-06 @ 22:17:58
URL: http://adessa.webblogg.se/
Postat av: dess

Dom är jätte fina Hanna.... mina bästa vänner... dom ger mig alltid ett leende på läpparna, utan dom skulle jag vara... död.

Kan inte med ord förklara min tacksamhet!<3

2011-03-06 @ 22:27:46
Postat av: Hanna

HAHAHAHHA asså störd du är..............<3

2011-03-06 @ 22:29:06
URL: http://dosguapas.blogg.se/
Postat av: AdEsSa

Okej Hanna... hur ska jag förklara... dina kinder är PERFEKTA!:D saknis domis... ;)

2011-03-06 @ 22:31:21
URL: http://adessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0