Zzzzzzzzzegt

Sitter här och inväntar Johanna som jag inte har träffat på typ 3 veckor, galet! Kan tänka mig att det kommer bli en hel del snack om England! Haha asså är så jävla taggad..måste lugna ner mig känner jag. Man vet ju aldrig, är typ 90% säker på att jag kommer bli sjuk innan eller något......blir alltid så, alltid!!!!

Idag vaknade jag tolv......fan vad jag hatar att sova länge...jävligt tråkigt. I alla fall, sen vid halv tre drog jag hem till Sara och glodde MTV, sen kom Melinda, drog till "konsum", åt, och ja...det gjorde vi.
Känns som ingenting händer just nu........allt är typ dött? JAG BEHÖVER HÄNDELSER! Behöver liv i mitt liv...heh. Måste göra något galet, riktigt jävla GALET!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0