you've got the love


my man <3333

Tjatja! Har inte uppdaterat sen i torsdags???????? knas. Kan berätta lite om dagarna. so here you go!

Fredag: Efter plugget drog jag, tess, hanna, filip, martin in till stan och mötte upp line och alice, gick runt i affärer lite, fika (dåligt föresten, beställde en ceasar, fick en sallad uta någon dressing, hanna beställde en panini med mozzarella och parma, fick en varm macka med  ost o skinka!!). Kom hem vid halv sju, duscha, fixa mig och sen kom sara och hanna hit! Vi drog sedan vidare hem till Erika, fekkkee. Hanna har berättat resten typ. Men det var kul att lära känna nytt folk, sköna människor från stan! Kom hem efter tolv med hanna o sara (alla var tvungna att utrymma huste pga det som hände). Vi tjejor gick o la oss vid tre och sov skönt.

Lördag: Inget hände på förmiddagen, men vi tre åkte jag o tess in till söder och fika på baresso, myyyysigt! Kom hem, bytte om och drog till Hanna, åt där med hennes familj och sen drog vi till sara och baaada jaquzzi! Så sköööööööööööönt!

Söndag: Vakna upp hos hanna, drog hem, bytte om till vatten fysen med laget, hade vatten fys, kom hem och här sitter jag! Är sjukt trött nu och ska ta tag i plugget sen blir det middag hos min kusin. Klockan åtta är det solsidan också! <3


PS sara har bikini på sig DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0