wi

Hejhejhej! Igår kväll var trevligt. Började med middag med dom närmsta, sen kom det lite fler folk och sådär. Siri fick många fina presenter...användbara...hehe ja! Vi åt hamburgare också!! :) Sen vid elva drog vi ut och frös arslet av oss, det var mys. När jag kom hem dååååå la jag mig ner och grät på badrumsgolvet..hahahahha. Jag hade sååååå ont i mina tår, frös så jääääävla mycket! Orkade inte tvätta bort sminket heller...så himla mysigt. Sen var jag tvungen att hämta en massa filtar när jag skulle sova, för JAG FRÖS SOM FAN! Sen var det dock lite lökigt när jag vaknade, men ja..haha.

Tänkte precis skriva att jag ska väcka Melinda, men fick precis ett väldigt roligt sms från henne......
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.................sitter här och garvar för mig själv.....HAHHAHAHAHAHHAHAHAA..........

JAJA vi hörs senare, pusssssssssssss <3 /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0