Vadå nyår

Heeeej på er! Gårdagen var äckligt tråkig, hahahahha....vad gör man. Tänkte posetivit genom att säga "vi kunde varit fattiga i Haiti utan hem, mat och familj...", sant. Kunde faktiskt ha varit så! Men vafan, bara för att det är nyår ska man ju inte behöva ha kul.....kan ju ha kul när som helst liksom.....tare lugnt! Enligt Sara var det roligaste på nyårsafton när jag ramla av stolen, det roligaste för mig var när Sara fick ett sms från en kille "Gott nyss är!!!!" HAHAHHAHA, fett nyktert. Så kul hade vi!

Men idag ska jag spela fifa och supermario, vi håller just nu på att beställa pizza och jag har chips på mitt rum.......imorgon börjar mitt 2011! Pusssssssss /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0