Utkast: Jan. 30, 2011



- Träffa nya människor! Så jävla roligt, träffa nya människor utanför Älvsjö. Dom från i fredags tillexempel, härliga människor det där!



- Våran kaffemaskin. Big love <3333

- Killar med långt hår+tofs. SEEEEEEEEEEEX!

- Trevliga tjejer!
Okej, oftast när man ska träffa nytt folk så tänker man (eller iaf jag) framförallt på killar, men sen när det kommer tjejer blir det oftast "åhhhhhhh neeeeeeej". Tycker vi tjejer har väldigt lätt för att bli bitchiga mot varandra. Men det visar sig att inte alla är så, mycket bra mycket bra!



- Killarna från festen...
Ok, måste ju lämna en rådiss till dom där killarna som snodde pengarna. Dom förstörde fan allting, hade kunnat bli så mycket roligare om dom inte hade gjort det där. Blir fan äcklad av att tänka på dom....vill inte leva deras liv i alla fall :)

- Skolan.............Kanske ni förstår??????

- Att jag inte har börjat på min redovisning än som jag skulle. Hanna vafan!??!?!?

- Dryga människor. Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring!

- För snygga killar att man blir deprimerad. Ni kan fråga mina vänner, dom har en sådan typ av kompis som har lätt för det....hahaha.

/Hannibanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0