Jeans??????

Heeeeeeej har inget att skriva men jag skriver ändå, hemskt mycket kul!

Idag efter skolaaaan drog jag och Tess en snabbis (understruket, fet text...) till stan. Heheh vi hann in på H&M, hon lämnade tillbaka ett par skor och jag köpte hårklämma, två feta hårspännen och en tröja. Tror dock jag ska lämna tillbaka den...känns ganska onödig haha. Måste köpa ett par nya jeans denna månad och jag behöver inte ens tröjan så......wiiiiiiie.

Det här med jeans är ganska svårt för min del. Vet inte om jag vill ha ljusa eller mörka ens. Men har hittat några par på JC's hemsida som jag kan tänka mig, ett pris jag kan tänka mig också.........WIE.



Tror det lutar mot ett par mörkare jeans....passar bäst i det tror jag. Alla kostar 499:- och det funkar ju för Hannas plånbok. Men sen gäller det ju att dom passar......./H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0