L-O-V-E's is just another word i never learned to pronounce



Ligger i sängen och lyssnar på eminem, tess har fått mig att inse att han faktiskt är helt grym! Älskar hans känsla haha. Idag hade vi simning i skoooolan, min bikini gick sönder så fick nål o tråd avv perre o fixa det! Sen var det bara eng och bild kvar :) Kom hem och åt lite noodles, titta på OC!!!!!!!!!!!!!! assså fyfan vad glad jag är att det har börjat sändas i repris på vardagar nu! Lite roligt var det också för jag och Johanna hade pratat OC hela bild lektionen att vi skulle börja om o se alla sässonger igen. Och när man kom hem så sa brodern min att det gick på femman, snacka om man blev glad!!! seth Cohen <333333


Vid sju ska jag o mami på Achtanga Yogaaaaaaaa, kommer dö för denna yoga rekomenderas för folk som har kört vanlig yoga ett tag..och jag är nog sveriges stelaste och ovigaste tonåring så...får se hur det går! puss sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0