början av 2010

Januari - Började året med skidåkning i åre med vänner och familj. Siri fyllde 14 och hade fekkE, jag o sara flippa totalt!!!!!! Jag började även smågilla en person som jag visste att jag aldrig skulle få, haha men jaaa, var besatt av han typ.


Februari -  Hmmm..kommer inte ihåg så mycket haha. Men jag fyllde 14! Mina fina vänner hade fixat en överasknings fest för moi! Wiii. Blev dock lite fail...hade listat ut det innan, min mamma var inte så diskret hahaha! Romme med skolan var i feb också! Mycket nice. Åland med fotbollen klämde vi in här också! Mycket skratt och fotboll, love!


Mars - Sportlovet spenderades i Åre med kusiner, johanna var även där! Det började bli lite varmare och skinnjackan åkte på! 



April - Hmm..fotbollen var igång mycket, inför barca som dock blev inställt pga askmolnet :@ Kommer ihår hur arga vi var! FYFAAAAAAN. Valborg var här också...inte så mycket kaos för vår del men det var rätt så mycket poliser runt om i älvsjö..alltid knas på valbort haha.

Börjar med detta! De andra kommer senare. Känns som början av året var lite lamet, men hade kul då iaf! Inte så mycket bilder men whatever :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0