tisdag

IIIIIdag låg jag kvar i min säng i en halvtimme och tänkte på hur mycket jag hatar skolan...ffyfan. :( Vår skola är så jävla äcklig också, blir äcklad av att gå runt bland alla lökiga 6or och klotter och arbetsplatser och framförallt, - den VIDRIGA "MATSALEN" MED DEN ÄCKLIGA MATEN! Och vet ni vad min mamma berättade idag? Att hon hade fått ett mejl om att nästa termin kommer ÅRSKURS 5 till vår skola.............ASSÅ FÖRSTÅR NI!??!???!??!?!?!?! DET KOMMER VARA 5OR, 6OR, 7OR, 8OR OCH 9OR i vår skola nästa termin. Asså jag kommer inte klara av ett år till i denna vidriga dagis/skola...:(

Fast vi gick dock bara till 11..haha. Sen drog vi till hbp och käkade...blä...sen skulle vi åka och sola. Tänker inte berätta vart vi solade, men så går det när man har ont om pengar och måste sola billigt....hehe. Men det var inte såååå illa faktiskt! Sen drog vi hem till mig och talkade lite sådär, min brorsa spydde också ner vardagsrummet. Mys eller? Får inte bli sjuk nu, helgen är fint planerad så det finns inte plats i min kalender!!!!!! Snart ska jag hoppa i träningskläderna för första gången på typ över en månad (?) och sen är det time for fys. Jag är faktiskt ganska taggad, har ju inte tränat på femtio år. Och för första gången i mitt liv känns det som att det börja märkas på min kropp........noooooooooo................
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0