the last day











Hej biiiitches! Idag vaknade jag med en b-rud i sängen och två på golvet........mjaou. Vi åt frulle osv osv sen drog vi till vivo och köpte massa saker till lunch. Sen så tog vi bussen till Johanna och utanför huset kommer hon såklart på att hon har inga nycklar...aaaaawesome! Men vi lyckades bryta oss in i huset, hur kan jag inte berätta för det vore ju inte så smart, här på det stora inter-net. Sen gjorde vi sjuuukt god lunch = pasta, pesto, bacon, tomat, mozarella & halloumi, zupermäätttttt.

Imorgon börjar helvetet och jag tror ingen förstår hur dåligt jag mår över det...får tårar i ögonen av att skriva det här...tänk er att ha matteprov? Noprov?.........redovisning inför klassen? ASSÅ NEJ jag vill inte, snällaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0