Så jävla sexig kille


Tog 3 bilder igår. Denna bild före festen, en bild efter festen och en bild på mitt ben av misstag..vad händer med mitt nyårslöfte?!






Tjaaaaaa! Här sitter jag som ett offer. Shoppade lite igår som ni ser! Älskar tröjan, såååååå fin! Köpte även en till liknande bh som över fast i svart, men den snodde Tess direkt...standard. Jaa har ju berättat lite om igår, måste bara tillägga nu att det spelar ingenroll att dom var judar..hehe. För det var faktiskt fler judar som var där som var supertrevliga! Ville bara få det sagt.....hahaha. Btw så sitter jag här helt tagen och glor på en sjukt snygg kille på facebook, som jag såg igår. Okok vet att mina vänner sitter och suckar och säger "så säger du alltid BLABLABLA" men nu mina vänner, menar jag allvar. Jag trodde ALDRIG att jag skulle se en sån här kille..............ÅHHHHH så jävla snygg. :( Så jävla sexig, ni anar inte.....NI ANAR INTE!!!!! Nu vet ni.

Ikväll blir det bio, sen sover Sofii här.....PUSSS! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0