;) :P XD xP (a) :$

Hääär sitter jag och äter werthers orginal! Snor av min lillebror...elak jag är. Har precis pluggat lite (notera lite) historia, riktigt tråkigt! Idag var en ganska bra dag, på lunchen upptäckte jag tex att mina vänner from another klass har nytt schema=lunch samtidigt på tisdagar!!!! WIEEEEE! Hehehe. Sista lektionen hade vi elevens val och slutade 1,5 h tidigare! Softttt! Sen drog jag och massa tjejer till Älvsjö kondis och tog en latte ni vet. Sen mötte vi upp Andreas, Jesper och Viktor och drog senare till Siri. Där lira vi supermario och glodde film.....mysipysi. Sen drog jag hem och jaaaa, nu sitter jag hääääär!

Asså jag har inget att blogga om så............puss och kram/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0