Onsdag

Hejsanhejsan. Igår kväll var det ju somsagt fys, det gick bra i början men sen började jag känna av mitt illamående och allt det där...så då fick jag gå och springa lite mindre än alla andra, hehe. Men jag sprang väldigt bra för att vara mig (Sofia instämmer) och det är ju faktiskt huvudsaken! Sen när vi var klara, fan vilken jävla lycka...haha. Asså det är ju sååå skööööönt!
Idag började vi 8.35 med NO. Gick mest igenom planeringen och så. Sen var det engelska med vår nya mentor, Deise. Har haft henne som vikarie förut så vi känner henne. Tycker hon är jävligt skön, underhållande lektioner! En random fakta om henne är att hon spelar WOW...och hon är 45..
Sen hade vi någon slags 2 timmars lektion där vi snackade om internetmobbning och så. Sen sluta vi en halvtimme tidigare och då ringde jag mina vänner....som redan hade åkt och shoppat..utan mig. Sårad som jag blev ringde jag min mamma och hon hämtade mig efter några om och men, hehehe. Sen köpte hon en biskivi to me på kondis, awwww. Sen bröt helvetet lös, jag har nämligen 0 kr och jag måste köpa present till Siri. Så jag var ju tvungen att be om pengar...så då sa min mamma att jag kanske skulle ha tänkt mig för innan jag köpte 5 bhar osv osv osv OSSSSV. Då sa jag att jag behövde det. Då sa hon att jag skulle kunna få pengar om jag hjälpte till mer hemma. Då sa jag att jag gör det.........fast jag gör det inte så mycket...men jag ska!!!!

Men men, jag kommer i alla fall få pengar! Wieeee. På tal om det där med att hjälpa till hemma så kan jag berätta mina nyårslöften...

1. FOTA MERA! Asså fotade INGENTING förra året...jättetråkigt ju!! Så nu har jag snott familjens digetalkamera, dom behöver den ju inte för dom köpte min system..så nu jävlar!
2. Hjälpa till mer hemma. Mina päron har tre jobbiga smågrappar....ett stort hus att städa...jag kan faktiskt hjälpa till mera!
3. Sluta vara så jävla rädd för allt....önska mig lycka till.......

/Hanna

UPDATE: Nejmen herregud vad långt jag skriver......aja det är fan läsvärt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0