lol

Hur har året 2010 varit för dig ? Det har vart bra men inte så här "YEEEHH bästa året". Men det gick jävligt snabbt iaf!
vilken var din största framgång 2010? Hmm..ingen aning
vilka länder besökte du ? Åland, Grekland och USA
Bättre än förra året? typ
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? New york, Ios, sommareeeeeen
har du kysst en främling? nope
Har du hittat en ny låt som du älskar ? jaaddååå!
I så fall vilken ? Måna man älskade just då, men några favosar under 2010 var väl gubben i lådan, från o med du, Alors on dans, desert walk, sail away, Club cant handle me, waving flag, love the way you lie osv osv OSV
höll du några av dina nyårslöften ? hade typ inga :)

Kärlek

hur har din kärlek varit 2010 ? kass
har du varit kär ? njee
Har du sagt jag älskar dig till någon ? yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig ? japp
Har du haft ett hemligt förhållande? nope

 Personligt

har du gjort någonting du ångrar? jaa ://
I så fall vad? Åkte aldrig vatten skidor när jag hade chansen :'(((
Har du skämt ut dig? si
Har du ljugit för en vän?  vita lögner
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet ? ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?  ja
hur skulle du berkriva din stil 2010 ? Hmm..inte så speciell. Har typ gått på samma ända sen när jag vart liten. Söta toppar/tunikor/converse/boots and so on. Kör inte på för mainstream men den är abosolut inte "unik" haha. Men Följer modet om jag gillar det osv. Började året som brunnet slutade som blond.


 Vänskap
Har du träffat nya vänner ? yes
Har du förlorat en vän? nope
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän ? aa!
Har du gått bakom ryggen på en vän? nee
Har du ljugit för en bästavän ? Sånnafall "jag kan inte sova över" Rätt svar: Orkar/vill inte sova med DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU suger.
Har du haft en relation med en vän ? inte mer än vän





FUNNNNY lista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0