Last friday night

Igårrrrr vare fredag, skolan var jävligt seg för min del...jag och Dessi fick tom stanna kvar efter matten för vår lärare ville prata med oss, bra jobbat!! Nej men det var inte så farligt.....hon var tvungen att säga till oss lite bara! Sen rulla dagen på och sista lektionen var hemkunskap, teori -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- vi ska ha redovisning igen.......paaaaaaaaaaaaaaLLAAAAAAAAa. Sen drog jag hem till Sofia, hjälpte till att städa lite *snällchey* och sen åkte jag hem i typ en halvtimme och drog till Sofia igen! Vi tog bussen till konsum, mötte upp alla flickor och sen handla vi aaaaaallt för att få till en grym tacos, yehahhH! Sen skjutsade Saras mamma hem oss igen, hahaha det var jävligt kuligt. Vi var 7 flickor i en jävligt liten BMW + lite kassar och väskor på det. Jag fick liksom ligga över alla, det var ju jättemys! Sen gjorde vi tacos, Tess och Johanna gjorde en supergod efterätt. Pratade om allt mellan himmel och jord, lovee my giiiiiirls <3 /H
Update: Eller inte, dom är dissare hela bunten!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0