kriste kropp



Hej flicks och pojks. Bloggade jag igår? Nää??? Jooo! Gud så bra. I alla fall, var en sjukt seg dag...mina vänner lämnade mig ensam! Borde skaffa lite fler kåmpisar känner jag...haha. Det vettigaste jag gjorde var att åka till Vivo/Dancho och köpte godis och cider....och hyrde film. Kul tjej!!!! Sen kom min papi hem, har dock inte ens skrivit att han har vart borta...saknat honom! Han har vart borta i två hela dagar :( Hahhaha, lite tragiskt när mamma säger; Vi har nog aldrig vart borta ifrån varandra sen augusti 1994................HAHAHAHA ÄRLIGT????????????? Vadå gifta?????? Fett mongo...

Idag har jag vart i kyrkan, fikan var fett mys. Vill ni veta en ganska muppig grej? Jag har längtat hela veckan efter fikan i kyrkan.........är det normalt? Hehe. Men jag tycker ändå det är lite mysigt att gå på gudtjänst...roligare än att typ sova till klockan hundra. Fast ärligt talat fattar jag inte vad folk har för liv som går dit varje söndag..dom som verkligen tror på det här. Ganska sjukt, haha. Fast ärligt talat så tror jag faktiskt på gud, när det behövs...! Men det prästen säger i kyrkan tycker jag är........inte sant. Haha, jaja. PUSS PÅ ER! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0