Just saying hejsan


En riktig jävla råfekke bild från nyår......blir lycklig av att se den!!!!! notttt............

Sitter här och snackar med Sara om bra saker, nu jävlar!!! Nytt år, nya haff....just saying! Dom andra är bara så förra året...ni vet. Men i alla fall, Johanna gick för en stund sen. Haha, sa jag att det skulle bli lite snack om England..? HAHA asså vilket liv vi har. Vi har hittat en massa bloggar som var där förra året...så vi har läst dom.......hahaha. Vi kan nog varenda sak om Eastbourne nu, vad man gör, vart man hänger, vad man ska äta och inte äta, shoppingen..ni fattar. Vi måste verkligen lugna ner oss, inte okej det här! Vi får inte glömma att vi ska snacka om gud och allt det där, det är liksom därför vi åker dit...(och för att jag ska få en ny laptop efter jag har konfat mig).

Idag ska jag fan försöka gå lägga mig något tidigt, imorgon ska jag vara uppe med tuppen! Fattar inte hur jag ska klara av att gå upp halv sju till skolan...klarar inte ens av att gå upp tio. :( Jag somnar om till typ tolv hela tiden. Jag vet ju dom som sover till typ tre, HUR FAN KAN NI!?!??! Vilka jävla liv!!!! Skärp er förfan!
Imorgon på dagen vet jag inte vad som händer, men på kvällen är det i alla fall middag hos en killkompis med allaaaaaaa mina käraste! Råååååfekkeeeeeeeeeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0