Intressant

Kom precis på att jag har en blogg....wie. Skolan idag var väldigt okoncentrerad känner jag. Känns som det enda jag gör på lektionerna är att kolla på klockan.......haha. Måste skärpa mig, får sluta fokusera på hur mycket jag hatar skolan och se på det posetiva! = Heeeeeelg <3
Sen tog jag en omväg hem för att jag skulle slippa gå ensam.....så jävla tråkigt ju. Sen åt jag nudlar och gjorde lite utav min matteläxa som är tills på fredag. Som resten av mina läxor, alla är till fredag! Ganska segt egentligen....för då gör man alltid alla läxor på torsdagen i stress...hehehe. Men ska försöka lägga upp mitt schema bättre! *duktig*

Nu har jag precis duschat efter fysen, det gick inte så bra för mig men skönt var det! Imorgon slutar vi 1h & 15 min tidigare (dom 15 minuterna är mycket viktiga!!!), så jag tänkte fira det med att göra något annat än att gå hem. Och vi får se vad det bliiiiiiir! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0