I like the way you shake your ass around me




Igårrrrr så var jag och chillade hos Melinda tillsammans med One tree hill, mycket trevligt. Sen kom Sara och då fixade vi oss och ja, gjorde lite roliga saker! HEHHE nejmen sen vid sju tog vi bussen till Niran som skulle bjuda på middag tillsammans med dom andra killarna. Asså vi tjejer tänket typ att dom säkert skulle beställa pizza eller något, men när vi kommer dit har dom dukat sjuuuukt fint, tänt ljus och jaaa sjukt myyyys! Söta dom är, vi blev lite mållösa där! Sen att vi fick vänta i en timme på att maten skulle bli klar var ju en annan sak.....haha. Det blev trerätters, först toast m skagen, sen kött och klyftpotatis och tillsist pannacotta, gooootttt! (...eller?)

Jaaa sen spelade vi bla cod, det var ju kul! Sen råka det bli lite bråk också....hehe blev lite spänt då. Men vi hade det kul och mysigt annars, nu är vi tjejer skyldig killarna en fin middag!
Sen drog Melinda och jag hem till mig, kollade MTV och sedan däcka vi i min sköööna säng. Vaknade halv tio idag eftersom jag, Sofia och Johanna skulle på gudstjänst..haha. Min pappa kom in och skrek: HAAAAAANNAAAAAA GÅÅÅÅ UPP NU, DU SKA TILL KYYYRKAN!!!!!!!! Det tyckte han var jättekul! Så då åkte vi dit, kunde inte låta bli att garva lite. Det var väldigt långtråkigt och jag fick jävligt ont i rumpan av att sitta där, härligt att vi har 9 gånger kvar..! Sen tände jag ett ljus för min morfar, det kändes ju bra..:) Nu vet jag dock inte vad jag ska göra.......hejdåååå. /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0