HEJ

Tjaaaa bloggen. Här sitter jag och är redo för sängen. Skolan var chill och sådär...har inte mycket läxor denna vecka, än!....har inte mycket att säga om skoldagen hehehehehe, förutom att till lunch fick vi köttbullar och sås. Gud så gott :D:D:D:D:D Potatisen var slut, såklart.
Sen stack jag hem, åt, gjorde min matteläxa, skypade med Sofi, åt igen och sedan bar det av till träningen. Fyyyys, härligt faktiskt! Gick ganska bra för min del, men har ju fortfarande problem med andningen och så men det funkar bättre i alla fall...:) Nu känns det feeeettttt härligt, nydushad, benen är helt döda, sängen kallar.....BÄSTA JU! Ska bara byta lakarn...ännu bättre, hihi. Ojojoj, nu är det a shot at love with tila tequila och grejor!!! Love it, puss och godnatt! /H

OK jätteointressant inlägg..tänkte faktiskt skriva om en ganska viktig grej, men hinner inte. Men det är tanken som räknas, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0