HEJ HEJ

Här sitter jag och har precis duschat, soooooft! Skönt att tvätta håret, har precis börjat med att endast tvätta var fjärde dag....svårt som fan, typ tofs varje dag, hehe. Men bra för håret eftersom shampoot förstör hårets naturliga oljor (LÄS SOFIA, L-Ä-S!). Jag gör allt för att mitt hår ska må bra. <3

Hehe i alla fall...i natt drömde jag två obehagliga saker. Den första var att jag gick ifrån skolan på rasten och skulle klippa mig. Grejen var att jag hade typ 20 minuter på mig, så jag hade typ råpanik över att jag skulle missa lektionen, hahaha. Seeen så var frisören jätteskum och typ klippte skit kostigt och det gjorde ont i huvudet på mig...(?). Efter det, drömde jag att jag tatuerade mig JÄTTEFULT över hela ryggen! GUUUD vad jag grät, hela mitt liv var fan förstört. Det roliga var att det var samma tatueringar som en mamma från "familjen annourlunda" har, HAHAHAHA.......fan vad hemskt!!!!! Usch, det var så jävla fult...

På tal om tatueringar så satt jag och kollade på google på snygga tatueringar igår kväll. Jag får nämligen tatuera mig när jag är 15, så jag funderar på att önska mig det i födelsedagspresent i april. Rihanna har grymt snygga små tatueringar som jag kollade på, vill nämligen ha en liten tatuering..som inte syns så värst mycket.



Typ som den här! Eller......


..På fingret! Det är ju jävligt snyggt och även litet...

Men har hört att det ska finnas åldersgräns på tatueringar..? Jag vet folk som har vart femton som har tatueringar, så stämmer det verkligen? Jag har ju föräldrars tillstånd! Jaja, hoppas ni drar en care på det här...puss /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0