GRATTIS SIRI!

Idag har vart en ganska seg dag. Började med att jag och Sara tänkte dra och fika, men det blev ändrade planer och vi drog till trånkan med Melinda istället! Vi gick hem till Andreas med några andra killar, dom spelade cod.........det var kul! Sen efter ett tag drog vi hem, jag käkade indiskt (asså indiskt in my <3) sen glodde jag film med familjen, vi har nämligen köpt hemmabiosystem och blueray dvd. AAAAAASgrymt! Sjukt bra kvalle och ljud, är som att vara på bio. Låter över hela huset, haha. Sen fick jag sms av Johanna där det stod att jag skulle hem till henne, så jag tog hennes order och drog dit med andra flickor! Typ åt, kolla tv, bråkade, skrattade......kult!

Imorgon (..idag) är det kyrkan klockan elva som gäller, sen vet jag inte! Siri fyller ju år idag så vi kanske gör något på kvällen! Men nuuuuu ska jag sovis, pussss! /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0