FREDAG IMORGON, FEKKEEEEEEE



Sitter här med historiaboken framför mig, måste sätta igång och läsa lite! På förra veckans läxförhör så stod det; Det här är under din nivå, plugga mer till nästa vecka......hjääääälp. Kan ju inte sänka betygen, ska ju höja dom förfan!!! Men jag hade ju dock inte pluggat så nu ska jag göra det ordentligt.....

Men i alla fall, började denna härliga morgon med att mitt hår var helt jävla fucked up, fick panik, visste inte vad jag skulle ha på mig (seriöst förstår inte vad problemet är?!) och det slutade med att jag gick fem minuter innan jag började.....och det tar en kvart egentligen. Men min lärare förstod varför jag var sen (sa dock inte att jag inte kunde bestämma vad jag skulle ha på mig HAHAHA), för hon är tydligen väldigt morgontrött...så jag fick nog ingen sen ankomst, soooooft va???? Tur man har.

Btw, kollade på the voice imorse. Det var en 17årig kille där, som driver 4 företag.......geeeeeee mig???? Ska gifta mig med honom, rik och snygg till och med <33333333 Han är som gjord för mig. Aja vafan nu babblar jag påååååå, måste plugga sen är det träning! Pusssssss /H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0