ENGLAND BIIITCHES





Heeej bloggen! Igår kväll gick jag och la mig tolv men somnade inte förs halv tre...hade migrän och var jävligt nära på att spy, sprang till toaletten för jag trodde jag skulle spy. Men jag gjorde det aldrig..hmm. Tror inte jag är magsjuk eller något eftersom jag har spytt av min migrän förut, inte kul. Men i alla fall, vaknade halv tolv och har fortfarande migrän, mår lite illa..hjälp. Känns som jag ska svimma också.....vad är detta.

 Men ja i alla fall, blev en tur till skärholmen med älskade mami för att kolla tavlor till huset. En tavla hittade vi + krokar och en snygg Ed Hardy tavla till mitt rum...asball! Kommer bli sjukt snyggt över min säng, får fota och visa er senare när den är uppe!
Sen köpte vi två tröjor till moi också, känns som jag inte har tröjor längre så ska fan köpa en hög nya nu...hihi. Puss /Hanna

SHIIIIIT GLÖMDE JU NÄSTAN! Idag anmälde min mamma mig till ENGLAND i sommar med Johanna och Sofia, konfaläger dock men GUUUUUD vad kul vi ska ha! Så jävla taggad!!!!! Ska gå tio gudstjänster innan, så på söndag är det kyrkan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0