Cashflow...fast..nä

Tjatja på er! Kom precis hem från Kista galleria med Caroline. Första gången jag var där och det var ett myyyyyycket bra centrum! Dock finns det typ ingenting i butikerna längre, rean är typ bara fula kläder och sen finns det inga snygga "nya" kläder i butikerna...:( Eller det kanske är bara jag som inte har råd? Mycket möjligt faktiskt..ehehhehe. Kom i alla fall hem med en skitsnygg röd bh och en tröja från bikbok...wiie.

Idaaaag kom ääääääntligen Melinda hem och senare ikväll kommer Johanna! FEEEEEEEKKEEEEEEEEEE! Kan ni fatta att jag har vart ensam sen i måndags? Klarar inte av det...hemskt...tråkigt....! Men Johanna ska bara dansadansadansa hela dagarna och Melinda verkar inte ens vilja träffa mig.....:'( Men vill hon inte träffa mig, tänker jag träffa henne! Ganska logiskt.
NUuuuuu tänker jag vänta på att maten ska blir klar, det blir indiskt...GOOTTTTT! Hej /hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0