bildbrist



hoffmaestro i höstas

Inläggen blir bara tråkigare o tråkigare! Längtar tills det blir varmare så då kankse det dyker upp någon outfit och mer bilder!! Bara någon/några månader kvar. Vid halv fyra kom jag hem och titta sista kvarten på <OC3. Sen åt lite makaroner och plugga liiiiiiite...fick inte så mycket gjort men har inte så mycket läxor så det är ingen brådska. Sen var det 1.5h fys! Jobbigt men skönt efteråt! var grymt hungrig när jag kom hem, så fick en hemmalagad hamburgare, ohoho så gotttt! Annars så har jag haft ont i magen hela dan......well well! Ska nog lägga mig o titta på Gossip girl nu, vi höööörs!/s

Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt - TÄVLING PÅGÅR

svar. Allt är från H&M! :)

2011-01-24 @ 21:37:51
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0